niedziela, 8 stycznia 2017

Baza pod makijaż Laura Mercier


zapłaciłam 4,55$ 
link: http://goo.gl/PRxS17
dotarła po 25 dniach od zamówienia

Baza zamówiona z ciekawości - przeglądałam kosmetyki do makijażu i jakoś wpadła mi w oko. Jej pojemność to 50ml. Jest bardzo wydajna

Przetłumaczyłam skład, z grubsza to: woda, alkohol, mocznik diazolidinyl (dodatek kosmetyczny), glikol, olej z liści aloesu, lanolina (ma dobre własności pielęgnacyjne), zielona herbata (camellia sinensis leaf extract), winorośl właściwa - ekstrakt (ma właściwości lecznice), ekstrakt z owoców Aktinidii chińskiej, jaśmin lekarski, olej sojowy, itd.

Na aukcji mamy do wyboru 4 rodzaje tej bazy:
1. Beztłuszczowa
2. Nawilzająca
3. Normalna
4. Mineralna

Ja kupiłam Foundation primer (2) czyli zwyczajny podkład pod makijaż- jest idealna do każdego typu skóry, nie zawiera w składzie silikonu, CZYLI nie zapycha, dodatkowo ma właściwości redukujące, nie zatykają porów, nie powoduje powstawania nowych zaskórników, wygładza zmarszczki, ma lekką, żelową konsystencję, ja nakładam ją na skórę palcami 🙂

Sama konsystencja szybko się wchłania, skóra nie jest lepka, ja pod bazę używam kremu pół tłustego Soraya, i matowego kremu firmy Tołpa.
Super współpracuje z Max Factor finity all day flawless (mój ukochany podkład  wracam do niego zawsze mimo wszystko), podkładami Maybelline i Bourjois Healthy Mix. Dodatkowo makijaż wykańczam transparentnym pudrem MRC - z Ali 🙂

Całość trzyma się u mnie ładne 12h 🙂 czasem tylko w ciągu dnia muszę przypudrować nosek. Skóra po nałożeniu makijazu i użyciu bazy jest matowa, nie jest mięciutka jak przy bazie Maycher, ale coś za coś, tam niestety jest silikon co nie odpowiada każdemu.

Na koniec dodam, że mam skórę mieszaną w kierunku tłustej, i u mnie produkt sprawdza się idealnie, i nie zauważyłam żadnych nieprzyjaciół na twarzy po używaniu jej. A jest u mnie już jakiś czas.

Według producenta najlepiej trzymać ją w chłodnym miejscu. 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz