niedziela, 8 stycznia 2017

Baza pod makijaż Maycheer

❤️Baza pod makijaż Maycheer ❤️
zapłaciłam 2,76$
LINK: http://goo.gl/EIJoZY
zamówiona 3.09, dotarła 27.09
To juz moja druga baza tej firmy, poprzednia miałam około 3 miesiące, za te pieniądze jest bombowa! Idealnie wygładza skórę, współpracuje z każdym podkładem jakiego używałam: Holika Holika Sweet Cotton, i MaxFactor All Day Flawless. Dzięki niej makijaż trzyma się o wiele dłużej na twarzy. Wystarczy wziąć odrobine na palec i rozprowadzić po skórze, jest po niej miła w dotyku, mięciutka. Nie polecam gdy mamy bomby wybuchowe na czole - mowie to z własnego doświadczenia :D
Wyglądem przypomina bazę Loreal, nawet słoiczek jest podobny, różni się tym, że tu nie ma drogiej marki :)
Jedna z moich najlepszych baz, leci mi jeszcze jedna to testowania, ale na tą chwilę, jestem zakochana w tej 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz