niedziela, 8 stycznia 2017

Benefit - The POREfessional

Benefit - The POREfessional

zapłaciłam 3,55$
zamówiony 11.11, dotarł 5.12

SKŁAD: Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Croospolymer, Isononyl Isononanoate, Silica, Dimethicone Crosspolymer, Isododecane, Phenoxyethanol, Polymethyl Methacrylate, Titanium Dioxide (CI 77891), Cyclohexasiloxane, Tocopheryl Acetate, Fragrance (Parfum), Mica, Iron Oxides (CI 77492), Limonene, Iron Oxides (CI 77491), Iron Oxides (CI 77499), Triethoxycaprylylsilane, BHT.
Zamówiłam z ciekawości, mam swoją ulubioną bazę pod makijaż LM z aliexpress, ale często lubię sięgać po coś nowego. Od razu mówię, że nie mam porównania z oryginałem. Na aukcji jest dostępny tylko jeden odcień - neutralny.
Baza sam w sobie pachnie ładnie, podobnie do kremu, zwykłego do twarzy 🙂 posiada w składzie silikon lotny - jest on używany w kosmetykach do twarzy, ale też w kosmetykach do włosów. Miejsca gdzie została użyta są jedwabiście gładkie - prawda! Nie mogę przestać gładzić aktualnie policzka 😀 Jest leciutka, doskonale się ją rozprowadza po twarzy, niektórzy używają go jako podkład - może dlatego, że wtapia się w skórę, ładnie tuszuje widoczne pory i wygładza drobne zmarszczki. U mnie skóra często ma duuużo niedoskonałości, więc gdybym użyła jej tylko jako podkład, moja twarz wyglądałaby jak kartka z kilkunastoma kropkami po korektorze. 😀 Przez silikon w składzie może zapychać, ja zazwyczaj mam z tym problem, ale jakoś tutaj obyło się bez czerwonych niespodzianek 🙂
Do makijażu używam właśnie tej bazy, czasami korektora Catrice, podkład to Max Factor, Facefinity All Day Flawless (to takie 3 in 1, ale jednak wolę dodatkowo użyć jeszcze bazy), puder Holika Holika. Całość trzyma się do 12h, czasem jedynie muszę przypudrować nosek 😉 moja cera jest mieszana w kierunku tłustej.
Na pudełku pisze - Made in the USA - ciekawe 🙂
Baza jako tako jest fajna,ladnie wygladza co trzeba, makijaż dobrze się utrzymuje. Jednak.. O wiele bardziej wolę bazę LM 🙂 zwyczajnie moja skóra na nią lepiej reaguje, i nie ma w składzie silikonu, na który moja skóra czasami różnie reaguje. 









4 komentarze:

  1. produkt niedostępny..... smuteczek :(
    jak go szukać teraz żeby znaleźć? (czekać aż pojawi się nowa aukcja u sprzedawcy?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za moment zaktualizuje :)

      Usuń
    2. zeszło mi - aktualny link juz :D

      Usuń
  2. No niestety... nie udało mi sie dostać tego z Twojej recenzji... Kupiłam ten z obecnego linku i jest to zupełnie cos innego. Wygląda dokładnie jak w feedbackach czyli jest to jakaś marka Kiss Beauty a nie BeneFit jak w twoim egzemplarzu. Baza jest przezroczysta a nie w kolorze cielistym i zupełnie różni sie od oryginału. Widocznie trafilas z 1 linkiem w oryginal a produkt z linku obecnego to niestety słabizna... cóż, może jeszcze uda mi sie trafić na ten egzemplarz, który Ty upolowalas... 😉

    OdpowiedzUsuń