poniedziałek, 16 stycznia 2017

Długopis Parker

Długopis Parker 
zapłaciłam 9,58$ - teraz 11,66$
zamówiłam 11.11, dotarł 9.01


Naczekałam się! Prezent miał być dla mojego brata na święta, ostrzegłam go jednak, ze Chińczyk leci w kulki, bo wysłał dopiero 2.12 :/ wiec dostał prezent z okazji nowego roku!

Mimo postawy sprzedawcy odnośnie wysyłki, bardzo postarał się z zabezpieczeniem! Tuzin folii bąbelkowej (idealne dla odstresowanie po tak długim oczekiwaniu, pykałam bąbelki aż miło), plus zwykle kartonowe pudełko w którym było logowane pudełko z długopisem. Dotarło w stanie nienaruszonym, żadnych skaz - wiec na prezent idealne. W zestawie są tez jakieś instrukcje, nawet w języku angielskim, ha!
Długopis sam w sobie jest ciężki, waży 39g! Dla porównania zwykły długopis ważył 8g. Spora różnica 

:) pisze PRZEPIĘKNIE! Delikatnie, tusz od razu 'łapie' kontakt z papierem, nie czujesz, że piszesz. Nic się nie zacina, od razu po przyłożeniu do Wyglada niesamowicie elegancko, złote elementy wyglądają na nim naprawdę fajnie. Naprawdę warto było czekać 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz