niedziela, 8 stycznia 2017

Matujący puder MRC

Matujący puder MRC 

zapłaciłam 2,89$
zamówiony 1.07, dotarł 26.07

LINK: https://goo.gl/R5zKi2




Godny następca pudru matującego By Nanda :) jest genialny! Pojemność 10g - dla porównania by nanda ma 3,5g. Wystarczy nabrać na puszek dołączony do zestawu, lub pędzel, i nałożyć na twarz, nie trzeba dużo żeby osiągnąć idealny efekt, całkiem wydajny kosmetyk. :)
Skład (według aukcji) - talk, czysty jedwab, olejek jojoba, róża francuska, oczar wirginijski, herbata chińska, składniki naturalnych olejków eterycznych, perfum, żelazo, tlenki, stearynian magnezu - od razu piszę, że jest używany do wszelkiego rodzaju sypkich pudrów :) itd.
Puder zmniejsza połysk, zapewnia naturalne i matowe wykończenie, koi skórę (ze względu na skład), łagodzi i wzmacnia makijaż, a MICA dodaje naturalny blask skórze. Przestudiowałam większość składników pudru, i występują one w produkcji kosmetyków. Sprzedawca zapewnia też, że produkt jest idealny nawet do wrażliwej skóry.
Sama od siebie dodam, że matuje I D E A L N I E - jest BOSKI!
Skóra się nie świeci, wygląda cudownie, nawet do 8h - w moim przypadku (mam tłustą cerę, a w okres świecę się jak psu jaja), i chociaż niezbyt przepadam za codziennym malowaniem, to testowałam go codziennie przez kilka dni, i jestem zakochana <3
wybrałam odcień najjaśniejszy 01, i jest idealny :)
POLECAM POLECAM POLECAM












3 komentarze:

  1. Link nieaktywny 😯 dało by się coś załatwić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mozesz podeslac jakis aktywny link? :)

    OdpowiedzUsuń