niedziela, 29 stycznia 2017

Organizer + rączki do Obag

Organizer + rączki do Obag
zapłaciłam - za organizer 13,35$ (black Classic), za rączki 12,02$ (black 70cm)
zamówione 3.10, dostarczone 18.10

LINK organizer: https://goo.gl/dsuqtC
LINK rączki: https://goo.gl/9UWrFe




Organizer i rączki wychodzą na Ali dość tanio, w dodatku przesyłka za darmo, plus niesamowita radość otwierania paczki - to skłoniło mnie do zakupu :D

Ja na opak - najpierw kupiłam właśnie te akcesoria, a dopiero niedawno dorwałam body w moim wymarzonym kolorze Stalowym, wiec wydobyłam je z wnętrza szafy i w końcu do czegoś się przydadzą :D spokojnie pasują do oryginalnego body, raczki pasują do body, dobrze się wkręcają do organizera, dziurki dobrze zrobione 

co do Obag - polecam kupic oryginał, na Ali są w dość podobnej cenie a cholera wie co Wam przyjdzie, a często można dorwać je tanio od obagomaniaczek :) także najlepsze połączenie - body oryginalne, a dodatki z Ali, na pewno idealne dla portfela :D pomponik z Ali ❤ 

-> Warto zajrzeć do sklepu - typowo obagowy 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz