niedziela, 8 stycznia 2017

Paletka - Zoeva Rose Golden

Paletka - Zoeva Rose Golden 

9,37$ (9,09$ przez aplikacje)
Dotarła po miesiącu od zamówienia 



Paletka dotarła piękna - dobrze zapakowana, całe opakowanie jest prześliczne. Żaden cień nie był uszkodzony, wszystko w najlepszym porządku. Nie błyszczą się tandetnie, maja delikatne rozświetlające drobinki.
Trzy są matowe - beżowy, fiolet i brązowa czerń. Reszta to cienie błyszczące, ale jak wspomniałam wyżej - bardzo eleganckie. Kolorki ciepłe, wspaniale rozprowadzają się po powiece.

Podczas nabierania pędzelkiem delikatnie się osypują, ale wystarczy chuchnąć i problem znika :) ja używam pędzelka Tom Ford nr 11, i naprawdę jestem zachwycona. Miałam kiedyś paletkę oryginalna (nie chciało mi się malować, wiec standardowo rozdałam), i śmiało mogę powiedzieć, ze są mega podobne, przy tym ta z Ali, chyba nawet o polowe tańsza.
Uwielbiam ❤️ na powiekach cienie wyglądają ładnie, delikatnie, kolory bardziej błyszczące to kocury 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz