niedziela, 29 stycznia 2017

Pędzle a'la Original Unicorm

Pędzle a'la Original Unicorm ❤
zapłaciłam 8,62$
zamówione 16.12, dotarły 18.01

LINK: https://goo.gl/sovvzB


Pędzle wyglądają przepięknie maja raczki wykonane z ciężkiego plastiku, bardzo fajnie trzymają się w ręce. Nie są niewiadomo jak zbite - dla wymagających nie bedą ósmym cudem świata. Najbardziej zbity jest na zdjęciu pędzel pierwszy od lewej, zdecydowanie nakładanie nim kosmetyku bedzie komfortowe. Włosie jest syntetyczne, wspaniale milutkie :D nie drapie oczu ani skory, nie wypada podczas mycia, a zaliczyły juz swoją pierwsza kąpiel. Możliwe, ze bedą służyć jako dekoracja w tubie na pędzle :D wizualnie są prześliczne! Jakościowo gorsze od Zoevy z Ali. Właściwie nie mam pojęcia czemu je kupiłam - zakochałam się w ich wyglądzie od pierwszego wejrzenia :) ale chyba połowa z nas miała taki stan przynajmniej raz przeglądając aliexpress ❤












2 komentarze:

  1. Hej, śledzę twojego bloga od dawna, wiem, że zamawiasz markowe rzeczy kontaktując się przez whatsapa. Mogłabyś mi powiedzieć jak dodać majfriendów? Zapisuję ich numery przez Whatsapp, ale ciągle wyświetlają mi się w "niewidocznych". Odświeżam, uaktualniam, nawet odinstalowałam i zainstalowałam, dalej nic. Lista moich zakupów rośnie, a ja nie mam jak się z nimi kontaktować :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz dodac normalnie do kontaktów jakbyś dodawała np mame, potem wchodzisz na whatsapp, wlaczasz nowy czat i dodajesz go tam :)

      Usuń