niedziela, 8 stycznia 2017

Pędzle Tom Ford

❤️
Pędzle Tom Ford 


6,48$ / 18,99$
dotarły miesiąc od zamówienia (paczka rejestrowana)


Pędzle są cudowne ❤️ wykonane fantastycznie, porządnie - włosie nie odpada od trzonku, trzonek stabilny - a malowanie to istna rozkosz!
Trzonek jest dość ciężki i lakierowany, na pewno to nie plastik, raczej rodzaj jakiegoś drewna, bardzo porządny i dobrze wykonany we wszystkich trzech pędzlach.
05 - zacznę od tego, ze oryginał kosztuje 115$.. ja zapłaciłam 18,99$! Byłam w douglas, macalam i naprawdę nie widzę różnicy :) włosie zarówno naturalne jak i syntetyczne - pachnie koza :D i faktycznie to naturalne włosie (spaliłam kilka włosów i śmierdziało). Przeznaczony do bronzera/brązera, ja uwielbiam używać do pudru, Zoeva czy RT z Ali kompletnie się nie umywają. Jeden z moich najlepszych pędzli.
11 - pędzel przeznaczony do cieni, miałam kiedys z Zoevy do blendowania, ale tak jak wiadomo - w 90% jakość idzie w parze z cena.. a to jest bomba! Włosie tak jak w przypadku poprzednika, naturalne i syntetyczne. Jest baaaardzo miły dla powieki i oka - nie jest kłujący, bardzo przyjemnie rozprowadza się cień, znów jakość idzie w parze z cena :) fantastyczny!
03 - pędzel do cieni / korektora. Włosie jak u poprzedników. Fantastycznie rozprowadza produkt, włosie nie jest kłujące, ale dość przyjemne w dotyku. 
Po użyciu myje pędzle za pomocą brushegg i mydełka, które miałam dołączone w zestawie BB Fantastic Four. Po umyciu wyglądają jak nówki sztuki :)
Podsumowując - wydałam 32$, zaoszczędziłam 201$ :D są naprawdę warte swojej ceny. Jak wiadomo - pędzli nigdy dość :) i to na pewno nie są ostatnie, które w tym sklepie kupiłam. Na prezent idealne, dla siebie idealne, idealne na każda okazje 









2 komentarze:

  1. Masz może jakiś aktywny link? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aliexpress zrobiło takie czystki, że znalezienie zoevy graniczy z cudem, ale codziennie się rozglądam, jak wpadnie mi w oko to zaktualizuje :)

      Usuń