czwartek, 26 stycznia 2017

Torebka a'la CHLOE FAYE

Torebka a'la CHLOE FAYE ❤ ❤
zapłaciłam 13$ (miałam kupon na 50$) cena normalna 63,99$ - cena teraz 52,15
zamówiona 11.11, dotarła 12.12


Zacznę od tego, że jestem zakochana! Absolutnie! Nie chciałam z logo, i namiętnie szukałam aukcji z najlepszej jakości torebka. Znalazłam ❤



Torebka jest skórzana ❤ naprawde wspaniale wykonana, elegancka, ja wybrałam wersję BIG z prostej przyczyny - nigdy nie potrafię spakować się do małej torebki, a ta jest meeeega duża :D wejdzie do niej więcej niż do mniejszych modeli. Ma trzy duże przegródki, chociaż środkowa jest minimalnie większa. Wymiary 31cmx7cmx26cm, pasek ma długość 120cm. - jak w oryginalnym modelu :) klapka z przodu, która delikatnie kończy się z tyłu, jest z nubuku, IDENTYCZNY jak w moich timberlandach, milutki :) w aktualnej cenie naprawdę warto brać!

PERFEKCYJNA W KAŻDYM CALU ❤








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz