niedziela, 8 stycznia 2017

Zestaw Beauty Blender ❤ - Fantastic Four

Zestaw Beauty Blender ❤ - Fantastic Four 

7,11$ (mobilnie)
zamówiony 15.07, dotarł 3.08 



Mam gąbeczkę, więc teraz czas na zestaw 🙂 jest przecudny!
Dotarł w lekko rozwalonym pudełku - chyba grali moją paczką w ręczną 😃
gąbeczki nie są wybrakowane, identyczne jak na aukcji.
Gąbeczka różowa jest dość podobna do innej z ali, kupionej kilka miesięcy temu (kot dobrał się pazurskami i postanowił pougniatać), maluje wspaniale - wymieniłam już ze względów higienicznych, więc dla mnie ta paczka to było zbawienie! Idealnie rozprowadza podkład - każda która używa, wie, jakie to cudo 
Beautyblender micro.mini - maciupeńka gąbeczka, idealna do aplikacji kosmetyków pod oczy i na powieki, na kości policzkowe i skronie oraz grzbiet nosa i okolice skrzydełek nosa. Sama używam jako korektora pod oczy po ciężkiej nocy.
Beauty Blender Pro - czyli czarnuszek! Idealny do nakładania kosmetyków, które byłyby trudne do usunięcia z jasnego aplikatora. Używamy gąbki do długotrwałego makijażu cery i do aplikacji samoopalaczy, aby uzyskać nienaganny rezultat.
Gąbeczki rosną pod wpływem wody jak oryginały, byłam i oglądałam w sephorze - identyczne! :D
Dodatkowo dołączone jest mydełko do mycia gąbeczek, sprawdziłam i myje fantastycznie, podobno nadaje się też do pędzli 🙂
Ogólnie zestaw oceniam na fantastyczny - polecam każdej która jeszcze go nie ma 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz