sobota, 11 lutego 2017

Gumki do włosów Invisibobble

Gumki do włosów Invisibobble <3  
zapłaciłam 1,83$ / opakowanie (3szt)  
zamówione 17.01, dotarły 6.02




Uwielbiam te gumki <3 kupowałam je zawsze w Hebe po 15zł za opakowanie, i starczały mi na baaardzo długo, generalnie mam wrażenie, że nie psują się tak jak zwykłe i mają dłuższy termin przydatności. Postanowiłam zaszaleć i zamówiłam na Ali - z ciekawości ;)
Tak samo jak oryginalne, są elastyczne, można związać nimi kucyka na 100tys pętelek i nie pękną. Jak chcemy żeby wróciły do domyślnego rozmiaru, wystarczy wrzucić do wrzątku, nie wpłynie to na nią negatywnie :D nie wyrywa włosów, stanowczo są najnajnajnajlepsze :D nie spadają z włosów podczas ćwiczeń, biegania. Opakowanie identyczne jak oryginalne, nawet śmiem twierdzić, że to oryginały :P i wiem, że to nie jest moja odosobniona opinia. Wiem, że można je kupić stacjonarnie, ale jak doliczę sobie koszta dojazdu itp, stanowczo wole kupić na Ali ;) radość z odpakowywania paczuszek <3 nie do porównania :D







1 komentarz: