środa, 22 lutego 2017

Koronkowy stanik

Koronkowy stanik :)
zapłaciłam 1,77$
zamówiony 17.01, dotarł 9.02

LINK: https://goo.gl/QVLKiM








Pozazdrościłam niektórym tych pięknych staników - naoglądałam się sporo recenzji na grupach :D byłam ciekawa jakości, tego jak się układają na cyckach, czy nic nie odstaje, nic się nie wpija. Na moich C/D nigdy nie eksperymentowałam, zawsze musiałam mieć porządny stanik, usztywniony, bo inaczej na starość będą wisieć po kolana :D 

Zamówiłam rozmiar L, na płasko gumka ma długość 39cm (jedna strona) i jest bardzo rozciągliwa, nie zostawia śladów na ciele i nie wpija się.

Koronka piękna  <3 biust układa się średnio, jednak jestem fanką zabudowanych. No po prostu mam za wielkie cycki :D L będzie spoko dla B/ małego C :) u mnie sprawdzi się pewnie do noszenia na 5min, a potem rzucenia w kąt :D jednak większe biusty są pokrzywdzone :( leci do mnie jeszcze taki sam, ale XL, chociaż podejrzewam, że będzie to samo = za duży cyc :) mniej biuściaste jednak mają większe pole do popisu, także jakby któraś chciała, oddam miseczkę :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz