wtorek, 14 lutego 2017

Okulary przeciwsłoneczne Dior

Okulary przeciwsłoneczne Dior ❤
zapłaciłam 27$ - teraz 25,37$
zamówione 17.01, dotarły 13.02


Ja to się robie jakaś okularnica Diora - jak nie oprawki to teraz przeciwsłoneczne !



Okulary przepięknie mienia się w słońcu! W opisie wstawiam fotkę przy lustrze - przepraszam za brak typowego rozgarniecia, wczoraj do kina się szło na Greya, to człowiek odpicował się jak miliard dolcow, a dziś takie małe rzadkie gówienko :D mam nadzieje, że jednak widać okulary na mojej pyzatej buźce :)


Wybrałam nr 6 - silver frame cherry pink nylon lenses. Chyba ten kolor podobał mi się najbardziej, chociaż wahałam się miedzy tymi a różowymi, sama do końca nie pamiętałam które dokładnie wzięłam. Wydaje mi się, a macalam dość dużo, ze są szklane. Materiał po dotknięciu identyczny jak w oprawkach. Ale są leciutkie :D także sama w końcu nie wiem. A w sumie to zerówki.. chyba się przejdę do optyka, zauszniki bez problemu rozchodzą się na boki, dopasowują się do głowy. No sklep pozytywnie mnie zaskoczył :) dla osób które nie lubią, nie ogarniają zakupów przez katalogi, na pewno będzie to miła odmiana zakupów bezpośrednich. :) w komentarzach wrzucam więcej zdjeć. Z tego co wiem, wszelkie filtry w okularach z tego sklepu są. Zapewniała mnie tak na whatsapp ☺








NIE PISZEMY NA ALI MARKI, nie wysyłamy zdjeć! ZA TAKIE COS BAN BEZ WYJĄTKU!

1 komentarz: