czwartek, 2 lutego 2017

Okulary przeciwsłoneczne Porshe Design P8478

Okulary przeciwsłoneczne Porshe Design P8478 ❤
kosztowały 39$ (155zl) - teraz 36,80$
zamówione 18.01, dotarły 30.01

LINK: https://goo.gl/SQpMJX



Okulary zamówiłam dla dziewczyny z grupy :) są świetne! Szkła wymienne, czarna obramówka, logowane na szkłach (to chyba naklejki, nie przyglądałam się szczególnie). Zamówiony model to c8 black frame, posiadają filtry uv. Naprawde porządne. Chyba ten model, to jeden z najładniejszych w aukcji ☺ posiada logowany futerał, komplet metek w środku. Super zapakowane - sprzedawca naprawdę się spisał, są przeboskie :D gdzieś tam mnie widać na zdjęciach, bo było mi mega cieżko zrobić zdjęcie temu modelowi, ale mam nadzieje, ze widać wszystko co najważniejsze :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz