środa, 8 lutego 2017

Oprawki Christian Dior od Abel Ji

Oprawki Christian Dior od Abel Ji ❤❤
zapłaciłam 44,99$
zamówione 15.01, dotarły 7.02

Pisze do Was z optyka :D właśnie czekam aż zrobią mi okularki <3 Abel spisał się na medal, są wspaniale wykonane, logowane gdzie trzeba, widzę różnice w wykonaniu miedzy tymi za 5-10$. Niebo a ziemia! Dotarły w logowanym pudełku, maja jakieś metki, ściereczkę logowana do czyszczenia, futerał Dior na okulary, dwa logowane pudełka.




Super pomysł na prezent, ale tez warto zrobic to dla siebie! Jestem mega zadowolona, błagałam Abla wręcz o natychmiastowa wysyłkę, bo moje.. No usiadłam na nich rano zaspana :D chodziłam ponad dwa tygodnie jak menel ze sklejonymi okularami :D ale doczekałam się moich cudów. Btw, ja wstawiam do swoich szkła o mocy -10, i -9. Wiem, dużo ;) wiec myśle, ze porządny optyk nie odmówi zachęcając do zakupu swoich oprawek, tylko spisze się na medal. 👌🏻 a pan u którego siedzę jest wręcz zachwycony precyzja i pogratulował mi zakupu w okazyjnej cenie :D da sie sprzedawać porządne okulary? Da sie. 
Abel ❤❤






Jak zamówić? Jest to ukryta aukcja :) 
Dlaczego ukryta? Aliexpress zamyka za logowane aukcje :)

Link do zakupu: https://goo.gl/dF1wsH
w wiadomości do zamówienia wpisujecie TYLKO "3291 black", pózniej płacicie ❤ proste? Proste :) dziękuje za uwagę ❤

Masz pytania? Pisz pod postem albo pw :)

NIE PISZEMY MARKI NA ALI, NIE WYSYLAMY ZDJĘĆ!! PROFIL ABLA NA FEJSIE - https://www.facebook.com/ji.abel.3?fref=ts



Ja w okularach :)



7 komentarzy:

  1. Hej, wiesz może jaka jest nowa strona sklepu gdzie mozna zamawiac te zegarki? BO tej z ali nie mozna juz odnalezc. Chodzi mi o te zegarki z katalogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mamy nowy link do platnosci + nowy sklep, blagam ;) nie spieprzmy tego ;) https://goo.gl/X05Wki znajdujecie aukcje odpowiadajaca cenie produktu, wpisujecie w wiadomosc kod, i placicie ;) katalog jest w opisie. ps cena zegarkow poszla w gore ma 9,50$ - niestety :( ale moim zdaniem warto. troche jej zejdzie aktualizacja cen w katalogu :( niestety przez glupote ludzi zamkneli sklep, i zeby wyjsc na + musiala zwiekszyc cene za co przeprasza. katalog http://www.kejewelry.com

      Usuń
  2. A link do katalogu? Jak przejrzeć produkty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://v.yupoo.com/photos/apollosunglasses/albums/

      Usuń
  3. W jaki sposób znajdujesz te aukcje?

    OdpowiedzUsuń