czwartek, 2 lutego 2017

Pędzel do pudru

Pędzel do pudru ❤
zapłaciłam 2,30$
zamówiony 16.12, dotarły 17.01



Dziś bedą jednak ochy i achy :D pędzel jest bosko zbity! Ma wspaniale włosie, jest go niesamowicie dużo - aż jestem w szoku, jest go więcej niż w moim TF z Ali, a kosztował 7x mniej :D tu mamy styczność z włosiem syntetycznym, wspaniale nabiera produkt, po kąpaniu nie wypada, nie ma problemu z pozbyciem się pudru - dużo pomaga brushegg ☺ 

Moja zoevka do pudru zginęła śmiercią tragiczną [*] po spotkaniu z kicia, wiec musiałam znaleźć dobry zamiennik. Jestem zadowolona - nawet poprzedniczka nie miała tyle włosia. Nie ma żadnej marki, ale wydaje mi się, że to jakiś odrzut pędzli kiko - są tez na Ali. Podsumowując - bomba :D



od prawej pedzel TF


od lewej pedzel TF


od prawej pedzel TF



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz