środa, 22 lutego 2017

Pędzle do makijażu

Pędzle do makijażu <3
zapłaciłam 9,50$
zamówione 17.01, dotarły 7.02

LINK: https://goo.gl/nqY0e8



Moja kolejna miłość pędzlowa - zobaczyłam rączki, przepiękne, i myślę: będą moje :D zestaw zawiera 6 pędzli - 3 do makijażu ogólnego, i 3 do makijażu oczu, można użyć też do korektora czy rozprowadzenia bazy pod cienie, chociaż ja lubię robić to palcem. Rączki cudowne!! Wspaniale się mienią, są prześliczne :D dobrze trzymają się w dłoni, dwukolorowe włosie też robi wrażenie. Oczywiście syntetyczne, nie zbite jakoś wspaniale, ale nie jest długie jak cholera i dla niewymagających będzie ok, chociaż bez szału. ;) nie wypada podczas mycia.





Jednak....

W tej cenie można spokojnie kupić porządne pędzle do makijażu :) dołączą do moich poprzednich pięknych włosiem :)BĘDĄ CUDOWNIE OZDABIAĆ DONICZKĘ Z IKEI :D

Nie są tragiczne, ale też nie powiem: wow, przykładam do twarzy i same malują! :D tak mam w przypadku pędzli TF z Ali :)
Najfaniejsze są najmniejsze pędzle, nie drapią oczu, całkiem ładnie nakładają cienie, chociaż mam innego faworyta (recenzja na dniach) 
Zoeva ( z Ali) moim zdaniem zdecydowanie bije je na głowę. Tak naprawdę poza pięknym opakowaniem nie oczekujmy cudów :) kolejny zakup pod wpływem chwili. :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz