wtorek, 14 lutego 2017

Szklane świeczniki

Szklane świeczniki ❤
zapłaciłam 1,18$/szt
zamówione 28.12, dotarły 3.02

LINK: https://goo.gl/tB3btp



Uwielbiam te świeczniki :) wybrałam opcje 8cm, bo były najtańsze :D poprzednie uwielbiałam, póki mój kociak nie zrzucił z komody, a potem stał biedny z wielkimi oczami, które mówiły: 'to nie ja :D daj jeść kobieto a nie rozpaczasz nad jakimiś świecznikami ❤'


Wykonane ze szkła, co nie oznacza, ze dotrą w kilku kawałkach. Sprzedawca baaaaardzo dobrze je pakuje, moj pakunek miał wielkość kartonu z zalando, i dotarł oczywiście w całości :) pod spodem maja dziurkę i można spokojnie wsypać jakieś koraliki czy kamienie dekoracyjne. A na koniec zatkać dziurkę, wtedy nic nie wypadnie. :) wieczorem wrzucę zdjęcie jak to pięknie wyglada :D

UWAGA! W sklepie kupon 1$/3$ :) wiec za 3szt wyjdzie Wam 2,70$ <3 czyli 0,90$/szt :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz