czwartek, 16 lutego 2017

Zegarek CLUSE

Zegarek CLUSE <3
zapłaciłam 3,82$
zamówiony 18.01, dotarł 8.02

LINK: https://goo.gl/0IWDvn





Nie chciałam klasycznego modelu, bo taki już miałam. Z różowym paskiem też gdzieś sobie leży :D jak zobaczyłam ten... Musiałam go mieć! Pasek a'la skóra z kangura, porządniejsza niż w moim kocim zegarku. Nie odkształca się z przodu, ale z tyłu moze zacząć schodzić materiał. Niecodzienny model, mi się osobiście podoba :) logowany na tarczach - z przodu i tyłu, i na sprzączce. Doszedł zabezpieczony - nie chodził w trakcie dostarczenia. :)







Wybrałam model W20805 Coffee. W feedbackach widzę już fotki, nawet z PL.. bez komentarza.

stadardowo wszystkie recenzje na blogu :)

2 komentarze:

  1. Masz moze nowy link do tego koloru oraz beżowego? Niestety ten z linku jest juz niedostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosiłbym o odświeżenie linku :)

    OdpowiedzUsuń