sobota, 11 marca 2017

Ceramiczny kubek z pokrywka Starbucks

zdecydowanie czas na kawę :D

#yolo #swag #starbucks

ceramiczny kubek z pokrywka Starbucks <3
zapłaciłam 13,99$ - niżej nowa aukcja
zamówiony 14.01, dotarł 27.02 (Szanghaj)

LINK: https://goo.gl/5rfIeX - w wiadomości piszecie jaki kolor kubka chcecie, oczywiście po angielsku.




Będę piła kawę jak prawdziwy #swag i #yolo, a pewnie jeszcze jak hipster :D #niemalipy 8)





Kubek ma pojemność maksymalna 600ml, ale jednak wole nie wlewać tam kawki aż po sam czubek, optymalnie jest 500ml ☺ nie wylewa się nic jeśli dobrze założymy gumę na pokrywkę, jeśli nie - moze przeciekać. Nie bardzo polecam do torebki, ale ja w ogole nie mam zaufania do żadnych kubków, i lekko obawiam się, ze zaleje telefon albo jakieś dokumenty które ze sobą nosze. Bardzo dobrze zapakowany, folia bąbelkowa, pudełko jak w aukcji, standardowo ja wyrzuciłam w diabły, bo tylko mi to zagraca szafę.







Jak na markę przystało, logowany wszędzie, co uwieczniłam na zdjęciach (w komentarzach). Napój dobrze leci przez dziurkę w pokrywce, cieplo dobrze się trzyma, ale przypominam - to nie kubek termiczny, nie będziecie miec cieplej herbaty czy kawy przez kilka godzin. Mega fajny i nowoczesny wygląd, na pewno ozdobi smutne białe biurko korporacji :) oczywiście śmieszkuje.

Podsumowując - nie mam w mieście Starbucksa, wiec kupiłam kubek na Ali. Z Allegro nie korzystam - mam wielki uraz przez pewna sytuacje, gdzie straciłam kupę kasy i było ciezko ja odzyskać. Także z góry dziękuje  jeśli odpuścicie sobie teksty wiadomego typu. :D PiS and loffff <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz