sobota, 4 marca 2017

DNS roller do mezoterapii igłowej

DNS roller do mezoterapii igłowej :)
7,99$ - w linku niżej za 5,99$
Zamówiony 29.12, dostarczony 15.01

LINK: https://goo.gl/nqOYGk
SKLEP: https://goo.gl/nfHsox 



Recenzja będzie już po wypróbowaniu, bo wyrobiłam sobie zdanie na temat tego produktu. Brałam igły 1,5mm - ten roller ma mi służyć do pozbycia się cellulitu i zredukowaniu rozstępów. Byłam dość sceptycznie nastawiona, ale, że mojej mamie, dzięki mniejszym igłom (0,5mm) i ampułkom,poprawiła się skóra na twarzy - postanowiłam spróbować :) Wspaniała alternatywa dla wizyt u kosmetyczki i zostawiania niemałych pieniędzy, w zależności od ilości zabiegów :) ale do sedna:

1.Przed samym zabiegiem wykonałam porządny peeling, żeby skóra była przygotowana.
2. Dezynfekuje roller alkoholem izopropylowym.
3. Zanim zacznę - dezynfekuje ciało, np spirytusem.
4. Najpierw rollowałam skórę tam, gdzie występuje cellulit, pionowe i poziome ruchy, 6-10 razy w każdą stronę.
5. Później rollowałam w poprzek, tak jak poprzednio, 6-10 razy w każdą stronę.
6. Po całym zabiegu użyłam ampułki http://kuracjeantyaging.pl/mezoterapia-ciala-redukcja-tkanki-tluszczowej-cellulitu/1642-innovapharm-cellu-fit-fiolka-5ml.html - można użyć innej i tańszej, ja akurat miałam ją w domu, zamówioną jakiś czas wcześniej,
oraz wmasowałam w cielsko Eveline, 3D Slim Extreme.

Co mogę powiedzieć - już po 1 masażu miałam skórę gładszą, w połączeniu z ćwiczeniami (4-5 razy w tygodniu), teraz po 5 zabiegach wiem, że zaoszczędziłam sporo pieniędzy. Skóra jest gładsza! Milsza w dotyku, jak ją ściskam, to nie ma już takiej pomarańczowej skórki jak na samym początku. Zabieg wykonywałam co 3-4 dni, zawsze wieczorkiem. Efekt - WOW :) może dlatego, że mam dużo ruchu, ale nawet jeśli tak, to jestem w pełni zadowolona, i polecam roller w 100%.

Na zdjęciu widać igiełki 1,5mm - może i wyglądają na okazałe, ale potrafią czynić cuda. :) pamiętajcie o tym, aby nie dzielić się z nikim tym urządzeniem - nie jest drogie, więc spokojnie każdego na nie stać. Dezynfekujcie po każdym użyciu, i przed użyciem, jest to jednak kontakt z ciałem.

* zdjęć przed i po niestety nie będzie, jeszcze nie oszalałam żeby świecić golizną w internecie :D

** dziękuje z góry za wszelkie umoralnianie, juz dawno jestem pełnoletnia i robie co uważam za słuszne :p recenzje dodaje, bo sporo osób ich szukało, a wcale nie zamierzam przejmować się hejtami które popłynęły w moim kierunku po recenzji rollera dla mojej mamy.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz