piątek, 31 marca 2017

kosmetyczka CHANEL MAKEUP


Jeden z moich najlepszych zakupów na Ali, jestem zachwycona! <3
kosmetyczka CHANEL MAKEUP <3

zapłaciłam 7,20$ - teraz 7$ 
zamówiona 8.03, dotarła 29.03








Wymiary to 14x13x4, w pięknym różowym kolorze! Szukałam jej pod wszelkimi możliwymi kombinacjami prawie tydzień i w końcu znalazłam! Sprzedawca profesjonalny, dostałam zdjęcia na e-mail, cierpliwie odpowiadał na wiadomości. Pamiętajcie nie dodawać zdjeć do feedbackow, wystarcza same gwiazdeczki! Nie wysyłajcie też wiadomości odnośnie logo, kosmetyczka przyjdzie logowana!



Piękna i elegancka, logowana, dotarła w logowanym woreczku i z pudełkiem do złożenia. :3 w środku wypełniona papierami, nie dotarła mocno pognieciona, teraz trzymam w niej woreczki wypełnione powietrzem - na coś się przydały 






'Marian! Tu jest jakby luksusowo.' :D





5 komentarzy:

  1. Chciałam zamówić ale już nie zdążyłam :cc

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz może aktywny link? Dziękuje 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń