czwartek, 30 marca 2017

Kosmetyczka DAISY - Marc Jacobs

Kosmetyczka DAISY - Marc Jacobs 
zapłaciłam 4,91$
zamówiona 27.02, dotarła 28.03

LINK: https://goo.gl/VcC9x6



Kosmetyczka kupiona po recenzji, oczywiście jestem nią oczarowana <3 wspaniała na prezent, przychodzi z papierowa metką, ma logo na suwaku - nie jest genialnej jakości, ale to 20zl a nie 100-130$, a po tyle chodzą kosmetyczki właśnie tej marki, chociaż tej nie widziałam. Na materiale mogą osadzać się paproszki, coś w stylu kociej sierści na czarnych spodniach, ale rolka do ubrań i będzie ok. :) suwak się nie zacina, wszystko działa płynnie.




Nie przyszła odkształcona w żaden sposób, możemy ją postawić i się nie przewraca, ma usztywnione dno.



Jest niepozorna - ale pojemna :) na zdjęciu widać, ile kosmetyków pierwszej potrzeby w niej mam, i ile zostało jeszcze miejsca.

Wymiary to 17x10x12. Sprezentuje mamie do torebki, u mnie powinna jutro pojawić się inna piękność. <3



1 komentarz: