wtorek, 28 marca 2017

Paletka cieni MAKEUP GREK Mua

Paletka cieni MAKEUP GREK Mua 
zapłaciłam 6,50$ - nowa aukcja u sprzedawcy w promocyjnej cenie 4,88$ jeszcze 12h
zamówiona 27.02, dotarła 13.03

LINK: https://goo.gl/4j8lUI



Od razu mowie - nie miałam styczności z oryginałem, opisuje tylko swoje wrażenia z użytkowania tej, kupionej na Ali, paletki. Z góry przepraszam za wygląd cieni, ze nie są idealne.. przez wrodzonego lenia, recenzje robie ze sporym opóźnieniem, chyba to jakaś wiosenna depresja, mało słońca i niechętnie wychodzi się z domu... brrrrrr :D 

Może być długo. 





Paletka była dla mnie jedna, wielka niewiadoma. Praktycznie szukałam dla siebie jakiejś fajnej paletki z połączeniem cieni błyszczących i matowych. W ładnych ciepłych kolorach. Przeglądałam Ali, znalazłam kilka paletek Too Faced (aktualnie nieaktywne), standardowo Kylie, ale mam:P kolory wydawały się byc ok, uwierzyłam w opis aukcji, zaryzykowałam, jakby wyszło zle, to paletka do pudełka i pewnie bym ja znalazła za jakiś czas.

Paczka przyszła bardzo szybko, nawet w transporcie długo się z nią nie bawili, także po odpakowaniu i sprawdzeniu cieni - zakochałam się <3 wspaniała pigmentacja, nie osypywały się tak mocno, jak inne które mam. Niestety popełniłam błąd.. po sprawdzeniu swatcha jednego z cieni, natychmiast musiałam sprawdzić kolejny! O ja głupia - kolor zielony, który przebija piękny bordo, rozciapałam, bo myślałam, ze nie umylam dokładnie palca i pomieszałam z poprzednim cieniem.. tarłam wacikami a potem dopiero spojrzałam, ze to ma taki odcień.. na szczęście opanowałam się w połowie roboty :D absolutnie nie zmieniło to kolorów, po prostu biedna wyglada jakby była zajechana ❤

Cienie umiejscowione są w plastikowym pudełku, nie jest to jakieś doskonale wykonanie, ale dotarło wszystko bez szwanku i to najważniejsze. Nad cieniami jest lusterko, chociaż ja maluje zazwyczaj tylko przy lustrze w szafie 😂 




Paletka posiada 9 cieni - luna, beaches&creme, artemis, frappe, sorra, cosmopolitan, aphrodite, mars, insomnia. Błyszczące, metaliczne, jasne i matowe. Swatche cieni bez filtra wstawiam w komentarzach. Sa piękne <3 napigmentowane, delikatnie się osypuja te  jasne i matowe. Ile bym nie nabrała na palucha, to mało pokazuje się na ręce :/ przy użyciu pędzla inaczej to wyglada, na powiece bardzo ładnie. Jednak polecam używać bazy - zdecydowanie przedłuży to ich trwałość, chociaż w oryginałach pisze, ze nie musi byc używana, ale każdy zrobi jak uważa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz