sobota, 11 marca 2017

Pierścionek TOUS Amore

Pierścionek TOUS Amore <3
zapłaciłam 2,76$ - teraz 3$
zamówiony 29.01, dotarł 27.02








Pierścionek zamówiłam w kombinacji - rozmiar 8 + Multi + Gold rose crystal :) głuptas ze mnie - wzięłam rozmiar 8 = on odpowiada naszej 16, mogłam spokojnie jednak wziąć 6,5, jest na mnie lekko za duży i nawet na środkowym palcu delikatnie lata. Ale moze mi zgrubną :Ddotarł dobrze zapakowany, gratis dostałam jakieś kolczyki perełki, dałam siostrze :) jest w kolorze rose gold, naprawdę śliczny, miejmy nadzieje, ze nic się nie zetrze, do wyboru jeszcze kolor złoty i srebrny. Kamyczków w środku jest kilka, myślałam, ze będzie więcej, ale jest ok :) nie jestem jakaś wielka fanka pierścionków, ale ten bardzo mi się podoba.

2 komentarze:

  1. Może dokonamy transakcji?? Ja mam paluchy jak serdelki 😝 A zamówiłam 6,5 rozmiar. Ja mam kryształki multi color

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń