środa, 1 marca 2017

Skarpetki w stylu Oysho

Skarpetki w stylu Oysho <3
zapłaciłam 2,12$/para
zamówione 16.12, dotarły 31.01




Jakie one są cudne!! Jestem typowym zmarzluchem nożnym - niech się dzieje co chce, nie noszę rękawiczek a ręce zawsze mam ciepłe, a nogi cholera, mimo skarpet, wiecznie zimne.. Zamówione po recenzji Julki, leciały, leciały i leciały.. Ale doleciały :P wzięłam 3 pary, i są to jedne z lepszych skarpetek w tej cenie jakie kupiłam <3 są cieplutkie, materiał fantastyczny - w największe mrozy nakładałam je na stopy, Timberlandy i nie zmarzłam ani troszkę, a w niektórych sieciówkowych się zdarzało - H&M np :D 






 Podobne widziałam w Reserved, ale jednak Ali to Ali, a fun z otwierania paczki nie do opisania :P prane wiele razy, materiał w dalszym ciągu taki sam jak pierwszego dnia :) dotarły prawie w ostatnie dni ochrony, ale zaufałam sprzedawcy, wydłużył czas i doleciały spokojnie <3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz