sobota, 4 marca 2017

Srebrna bransoletka supeł

Srebrna bransoletka supeł ☺
zapłaciłam 4,99$
zamówiona 3.02, dotarła 24.02

LINK: https://goo.gl/k2QqMp



Zacznę od tego, ze bardzo podobała mi się juz jakoś czas - bez udziwnień, koralików itp. Zwykła, klasyczna, pasująca do zegarka :)

Na próbę zamówiłam właśnie ja i jeszcze jedna - dość tania za 0,99$ (dalej leci)

Jest niesamowicie gruba i masywna, sprzedawca deklaruje, ze to srebro próba 925. Na pewno na dniach się przejdę i dowiem :) obwód mojego nadgarstka to 18cm i jest ciasna, ale dzięki temu, ze można delikatnie rozchylić ją po bokach, a po nałożeniu zgiąć ponownie, na pewno będę z nią chodzić ☺

Ładnie wyglada z zegarkiem, ale tez bez prezentuje się fajnie. Wyglada na baaaaardzo solidna, ale nie polecam bardzo jej rozciągać podczas wkładania na nadgarstek - może byc tak, ze pęknie i szkoda 5$ :D aczkolwiek widziałam juz na polskich stronach cieniutkie wzory po 25zl.. także nie wychodzi tak drogo u naszych chińskich przyjaciół ☺

Zegarek tez z Ali - niestety wzór na ta chwile niedostępny. Link ogólny - https://goo.gl/9wAHho








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz