niedziela, 19 marca 2017

Szczoteczka soniczna do mycia twarzy Clarsonic Mia

Szczoteczka soniczna do mycia twarzy Clarsonic Mia 2
zapłaciłam 48$ - mój link wygasł, niżej daje do pewnego i tańszego linku
dostarczona w ciagu 25 dni od zamówienia, mam ją od sierpnia/ września 2016.

LINK: https://goo.gl/vBkWkD




Kiedyś przeczytałam w recenzji - jeśli umyjesz zęby szczotka elektryczna, to nigdy juz nie weźmiesz do rak normalnej szczoteczki. Idealnie to pasuje tez do Mia2! Normalne mycie twarzy - nigdy :D

- Zestaw zawiera: szczoteczkę, ładowarkę, końcówkę do szczoteczki, etui ochronne/ podróżne, próbkę zelu do mycia twarzy, nakładkę na szczoteczkę



- Mia2 posiada dwie prędkości - wykonuje ponad 300 ruchów na sekundę, usuwa brud, sebum i oczyszcza pory - przygotowuje skore do dogłębniejszego 'przyjecia' kosmetyków, które nakładamy na twarz po całkowitym oczyszczeniu. Jedna sesja trwa minutę, dwie to myśle, ze jest takie absolutne maximum. Doskonale trzyma się w dłoni, nie jest ani ciężka, ani lekka. W czasie pracy nie ma szans żeby ja wyłączyć, przyciski są dobrze umiejscowione. Można na spokojnie dokupić szczoteczki zamienne, do wyboru: do skory bardzo wrażliwej, wrażliwej, normalnej i do rozszerzonych porów - końcówki powinnismy wymieniać co 3 miesiące. Na dole szczoteczki jest kod - po zarejestrowaniu jej na oficjalnej stronie Clarsonic i dostałam nawet kupon na zakupy 25$, bosko :D 






- W urządzeniu mamy funkcje T-Timer - czyli według specjalistów Clarsonic powinnismy poświecić 20 sekund na czoło, 20 na podróbek, i po 10 sekund na każdy policzek. Gdy mija czas i mamy przenieść sie na inna cześć twarzy, sygnalizuje nam chwile przerwy. Ja zawsze mam niedosyt i robie wszystko 2x. 

Efekty używania szczoteczki Clarisonic:
- rozjaśnienie przebarwień
- oczyszczenie i zwężenie rozszerzonych porów
- poprawienie napięcia i jędrności skóry
- redukcja drobnych zmarszczek
- poprawa kolorytu cery i jej ogólnej kondycji
- wygładzenie i uelastycznienie skóry





- W wielu recenzjach dziewczyny radzą używać jej raz w tygodniu, kilka razy lub codziennie. Ja używam jej 3-4 razy w tygodniu, ale ogólnie moja pielęgnacja jest intensywna i codziennie przed snem zajmuje mi to około 15min. A nie zawsze mam sile i chęci.. jednak piękna cera wymaga poświęceń!

- Moja ogólna ocena - uwielbiam jej używać, ale tylko wtedy, gdy nie mam wyprysków na twarzy. Kosmetyczka uczulila mnie na to, roznoszą się wszystkie po twarzy, a ja nieświadoma niczego, kilka razy miałam wysyp, i nie wiedziałam skąd. Najważniejsze, że zostałam uświadomiona i więcej tego błędu nie popełnię ☺

Oczyszcza tak... że jakby tylko była możliwość, oświadczylabym się jej, naprawdę :D  włosie jest milutkie, nie podrażnia skory, a sama skóra po jej użyciu jest fantastyczna, jest tak czysta.. jak nakładam na nią serum i krem, to czuje wchłaniające się kosmetyki, to jest tak świetne uczucie, polecam każdej z Was! ❤


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz