wtorek, 28 marca 2017

Żel na wągry

Żel na wągry - niewątpliwy hit!
zapłaciłam 3,60$ - wzięłam opcje droższa, z paczka rejestrowana, wiem, że z tańszych aukcji sporo nie dochodziło, a nie chciałam zostać z niczym 

zamówiony 27.02, dotarł 23.03
LINK: https://goo.gl/8VJOVS

Jeśli uważacie, ze czarna maska to hit - spróbujcie tego!




Próbowałam wszystkiego na wągry - parówki, czarne maski, peeelingi i wszystko psu na budę. :D kiedy juz myślałam, że nie ma ratunku i trzeba będzie wydać hajs na wizytę u kosmetyczki, uratowała mnie recenzja tego żelu! 

Konsystencje ma zbita, przychodzi zabezpieczony wraz z papierowymi plastrami - z wrodzonego lenistwa nie liczyłam ile ich jest.




1. Krokiem pierwszym będzie podgrzanie konsystencji - na aukcji pokazane jest, że można zrobić kąpiel wodna, ale, że jestem okrutnie niecierpliwa, wyjęłam odrobine na łyżeczkę i kilka sekund trzymałam nad palnikiem, aż konsystencja nie zrobiła się płynna.

2. Nałożyłam żel na nos, rozprowadziłam w newralgicznych miejscach i przykleiłam plaster. Odczekałam równo 10minut - po czym wzięłam się za odrywanie. Nie zrobiłam tego szybko, moze powinnam? Majgałam się z tym i dopiero na sam koniec mocno pociągnęłam.

No.. moje drogie. Efekt widać na zdjęciu niżej! Zdecydowanie pozbył się jakiejś ilości wagrow z nosa (uprasza się aby nie oglądać podczas jedzenia, po jedzeniu, a osoby wrażliwe niech spróbują patrzeć przez palce) zdecydowanie powtórzę zabieg i spróbuje oderwać plasterek na 1,2,3 :D




Nosek jest gładki, skóra miła w dotyku - pozostałości zelu zmyłam wacikiem z płynem miceralnym. <3

- Zdecydowanie na plus można uznać cenę - nie jest wysoka jak na taki efekt. Mam wrażenie, ze żel będzie wydajny, wystarczy trochę dać na łyżkę przed podgrzaniem. Pozbywa się czarnuchow z noska perfekcyjnie, więc odczekam kilka dni i zrobię to juz zdecydowanym ruchem :D

- minus to zapach.. Chryste.. ale jak juz przetrwacie ten smród, to nic gorszego nie ma, naprawdę :D moja mama podczas aplikacji mówiła, że ten zapach to cos strasznego, i bardziej przeszkadza jej to, niż samo oderwanie plasterka :D

Bierzcie dziewczyny, czas pozbyć się czarnych nieprzyjaciół - bądźmy gładkie i piękne <3 :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz