niedziela, 19 marca 2017

Zestaw Beauty Blender Fantastic Four

Zestaw Beauty Blender Fantastic Four <3
zapłaciłam 4,99$ - teraz 4,89$
zamówiony 10.02, dotarł 9.03

LINK: https://goo.gl/k9SR62



- zestaw kupiony po kosztach - kiedys kupiłam za prawie 8$, i jak trafiłam na ten, klasnelam w ręce i z uciecha wyjęłam kartę kredytowa, z szelmowskim uśmiechem i wyciągniętym językiem wpisałam dane i czekałam na wysyłkę.


-  w przeciwieństwie do droższego zestawu, tutaj opakowanie nie doszło uszkodzone, więc wydaje mi się, że śmiało można kupić na prezent, a wcześniej poprosić sprzedawcę o dobre zapakowanie przesyłki.


- większość zestawów składała się z trzech gąbeczek do makijażu - różowej, czarnej i limonkowej - ja i kilka dziewczyn dostałyśmy z żółtymi gąbkami zamiast czarnymi, ciekawe czy to jakieś wyróżnienie.. :P 
żółta gąbeczka była lekko zdeformowane z tylu, na szczęście gdy je namoczyłam i wycisnęłam nadmiar wody, wróciła do normalnego, gąbczastego kształtu. 


* różowa gąbka jest jedna z moich ulubionych, nie wyobrażam sobie nakładania podkładu żadna inna, i w sumie tego nie umiem - przy użyciu pędzla robie jakieś mazy na twarzy, wyglądam jakbym miała na twarzy szpachle :D 
gąbeczka jest moim absolutnym must have w kosmetyczce!



* żółta gąbeczka, która dostałam w zestawie zamiast czarnej, tak samo jak różowa jest idealna do wykonywania makijażu, chociaż pewnie będzie gorsza w zmyciu kosmetyku niż w przypadku czarnej, tam można było trochę ściemnić.

* limonkowa - micro.mini malutka gąbeczka, jest idealna do aplikacji korektora, kosmetyków pod oczy i na powieki, na kości policzkowe, skronie oraz grzbiet nosa i okolice skrzydełek nosa, ja osobiście stosuje do aplikacji korektora pod oczy, niektórzy lubią robić to palcami, ja mam za długie paznokcie i mogę zrobić sobie krzywdę.

na górze suche, na dole mokre


- podsumowując - super zestaw w niskiej cenie, same BB w pudełeczkach kupowałam po około 3$, a tu cały zestaw jest w cenie niecałych 5$. Ja zamówiłam kolejne na zapas - kuje żelazo póki gorące :D
Trzeba rownież pamiętać o tym, ze po każdym użyciu myjemy gąbeczki, inaczej bedziemy brudna rozprowadzać po twarzy nie tylko podkład, ale tez bakterie! A każda z nas chce miec piękna i promienna cerę, a nie syfki i zaskórniki.

* zapomniałabym o mojej gwieździe zestawu - mydełko solid by beautyblender, no nic nie domywa tak dobrze wszystkich kosmetyków z gąbeczek, uwielbiam i wielbić będę! 


2 komentarze:

  1. niestety link juz nieaktywny :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Może ma ktoś namiary na aktywny link z tymi gąbeczkami?

    OdpowiedzUsuń