pi膮tek, 21 kwietnia 2017

Bransoletki TOUS

Bransoletki TOUS 馃挅
zap艂aci艂am 6$/szt
zam贸wione 14.03, dotar艂y 4.04





Uwielbiam wszelka bi偶uteri臋 Tous, na Ali kupuje na艂ogowo wszystko co mi sie tylko spodoba. Tych modeli jeszcze nie mia艂am, wiec d艂ugo si臋 nad zakupem nie zastanawia艂am.

Bransoletka z czarnym misiem ma 艂膮czna d艂ugo艣膰 18cm. Druga bransoletka o kolorze r贸偶owego z艂ota ma 19cm d艂ugo艣ci. Co dziwne - troszk臋 wisz膮 mi obie na r臋ce, mimo, ze mam obw贸d 18cm. Czy偶by schud艂a mi r臋ka?  馃馃槀




Wykonane spoko, jedynie mam obawy co do srebra bransoletki z czarnym misiem. B臋d臋 j膮 my膰 偶eby nie zczernia艂a :D dla fanek Tous polecam 馃挏




Link: https://goo.gl/aZROCG

Ka偶da bransoletka ma sw贸j nr. Dopasuj nr bransoletki do zegarka na aukcji, kup.


Nie pisz marki, nie kontaktuj sie na Ali! Na Ali tylko p艂atno艣膰! Dojdzie bransoletka



2 komentarze:

  1. 艣wietne, a powiedz mi, czy to z艂oto si臋 nie 艣ciera? :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. na razie nic sie nie dzieje, w dalszym ciagu kolor jest :)

      Usu艅