piątek, 21 kwietnia 2017

Pędzle do makijażu oczu ZOEVA z kosmetyczka

Pędzle do makijażu oczu ZOEVA z kosmetyczka 💖
zapłaciłam 10,53$
zamówione 17.03, dotarły 10.04





NOWY LINK: https://goo.gl/i5JfCe

Pędzle miała juz moja siostra, koleżanka - ja miałam tylko te do pudru, które uwielbiam! Jednak każdy, posiada zwierzęta, wie, że nie wolno zostawiać nic na widoku! Jakimś dziwnym trafem zniknęły moje pędzle do oczu i musiałam sobie poprawić humor kupując cos na Ali 😂

Uwielbiam je! Naprawdę są cudowne! Włosie nie wypada podczas mycia, a praca nimi to przyjemność! 😍 nie drapią powieki, sa super w dotyku, wykonane super, w tej cenie nie wiem czy znajdziemy identycznej jakości pędzle w takiej ilości. 

12szt - każdy znajdzie cos dla siebie!
Pędzelek do brwi jest dość gruby, ja nie umiem sie malować - 🤣 - ale jak próbowałam to jednak uzywalam Sigmy, link dawno wygasł.

Kosmetyczka trochę śmierdziała, trzeba wywietrzyć i będzie ok 👌🏻 logowana w środku tak samo jak każdy pędzel - zdjęcie w komentarzu.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz