poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Pierścionek kokardka a'la Pandora + pudełko na prezent Pandora

Zestaw, ale zamówiony od rożnych sprzedawców 💍

Pierścionek kokardka a'la Pandora + pudełko na prezent Pandora 





Pierścionek - zapłaciłam 5,70$
zamówiony 23.01, dotarł 10.04 - 😂
LINK: https://goo.gl/PVL0lJ

Zamówiłam rozmiar 7, odpowiada naszej 14. Pasuje idealnie na mój tłusty palec i to najważniejsze. Za kokardka mamy z środku piękne serce, oraz wybita próbę 925. Dziewczyny w recenzjach pisały, ze to srebro, wyglada bardzo podobnie do mojego pierścionka gwiazdeczek tez stylizowanej ba Pandorę. Bardzo elegancki. Z przodu kokardka jakby z cyrkoniami. Mój piękny 😍









Pudełko Pandora
zapłaciłam 4,10$
zamówione 7.03, dotarło 4.04
LINK: https://goo.gl/TjDi0x

Znów pojawił brak znajomosci czytania, odczytywania aukcji, nie wiem jak to nazwać. Myślałam, ze kupuje akurat takie na bransoletkę. 😂 a tu zdziwienie.. ale, ze w przyrodzie nic nie ginie, użyłam jako prezent ode mnie dla mnie 💖 nie wiem, jak wyglada opakowanie normalne pandory, więc nie powiem czy 1:1, czy podobne w 10%. Na wierzchu ma znaczek pandory. Żadnych dodatkowych logo gdziekolwiek. Nie pisałam nic do sprzedawcy żeby wysłał z logo, ma pandory w sklepie, wiec uznałam to za niepotrzebne. 🙂




Podsumowując - czytajcie opis aukcji, szczególnie jeśli kupujecie pudełko na prezent, serio, spójrzcie na wymiary. Uczcie się na błędach uzależnionej od Ali koleżanki. 🙄💖

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz