wtorek, 9 maja 2017

BIOAQUA Air Cushion BB Cream

BIOAQUA Air Cushion BB Cream ❤
zapłaciłam 3,55$
zamówiony 27.02, dotarł 18.03



LINK: https://goo.gl/DKqd8A
taniej https://goo.gl/NWU4sQ

Kosmetyków z Ali się nie boje - kiedyś zamawiałam ich od diabła, nieważne czy mascara, podkład czy krem. Teraz podchodzę nieco sceptycznie, z większością kosmetyków przerzuciłam się na ebay, ale czasem zdarza mi się zamówić tez cos tutaj. 🙂




Strasznie cieżko mi dobrać podkład, jeden sprawia, ze mam okropna maskę na twarzy - jak double wear czy Catrice hd, drugi nie kryje dostatecznie i robi plamy, jak mój niegdyś ukochany max factor all day flawless 😭. Szukałam czegoś lekkiego, czego nie będę czuć na twarzy, sprawi, ze skóra będzie promienna, nawilżona, a przy okazji niedoskonałości zostaną zakryte. Nie mam ich aż tak dużo, zazwyczaj jakieś plamy trądzikowe, które na szczęście zaczynaja znikać. Na podkład trafiłam po recenzjach. Mam cerę mieszana, w kierunku tłustej, często po nałożeniu podkładu mam zapchana po kilku minutach i pojawiają się krostki, nienawidzę! 😂 




I jestem szczerze w szoku - to jest cudowne! Przyciskany gąbeczkę do wkładu, i nakładamy go na twarz. Nie tworzy efektu maski, pięknie wyglada na skorze, ładnie się z nią stapia, skóra wyglada jakby nie było na niej tapety, świeżo i promiennie, u mnie najlepiej współgra z pudrem Holika Holika, chociaż nieśmiertelny MRC daje radę w dalszym ciagu 😍 po kilku godzinach pudrowałam tylko twarz, nie było plam, skóra w dalszym ciagu piękna ❤ używam go 4-5 razy w tygodniu, teraz po szale Rossmannowym pewnie będzie rzadziej, bo testuje podobne cudo z MaxFactor, ale to nadal mój nr 1 od dnia dostarczenia go do domu. Wybrałam Natural Color i jest idealny, nie za jasny i nie za ciemny. Wkłady dokupiłam tutaj po 1,89$ https://goo.gl/u37V7i

Dla porównania używam z naszych drogerii Astor 100 ivory, Max Factor all day flawless nude 47, Max Factor miracle touch cream ivory 040.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz