wtorek, 9 maja 2017

Bransoletka Daniel Wellington

Bransoletka Daniel Wellington 馃尭
zap艂aci艂am 8,99$
zam贸wiona 18.02, dotar艂a 28.03



LINK: https://goo.gl/rJICwS (nowy link sprzedawcy)

Wzi臋艂am wersje Women silver i b臋dzie najlepsza dla os贸b kt贸re maja do艣膰 szczup艂e nadgarstki, dla grubszych (19+ polecam men silver, bo po rozci膮gni臋ciu b臋dzie do艣膰 ciasno opina膰 si臋 na r臋ce). Wzi臋艂am z zamys艂em noszenia jej razem z moim kochanym DW 馃槏 jako, ze jestem bransoletkowa cyganicha i musz臋 miec nawalone na 艂apach b艂yskotek, nie oby艂o si臋 tez bez zam贸wienia jakich艣 dodatkowych bransoletek, ale lec膮 馃槀 dotar艂a bez pude艂ka, to na zdj臋ciu mam z jakiej艣 innej pierdo艂y, juz nie pamietam jakiej. Mam post臋puj膮ca skleroz臋 ☺ 

Logo wyglada 艂adnie, sama bransoletka nie zrobi艂a si臋 czarna podczas noszenia. Stanowczo musz臋 przesta膰 kupowa膰 bi偶uteri臋, nic mi si臋 juz nigdzie nie mie艣ci. 馃ぃ
Nie pisa艂am nic 偶eby wys艂a艂 logowana, klikn臋艂am kup teraz i czeka艂am na przesy艂k臋. Wyd艂u偶y艂a si臋 nieco z mojego niedbalstwa i podania z艂ego adresu.. 馃榾馃槀






Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz