poniedziałek, 15 maja 2017

Pierścionek zaręczynowy z brylantem

jako, że jestem stara panna, mam dwa koty, nadal mieszkam u rodziców, jestem cholerą okropna i w dodatku rudą, a co za tym idzie - NIE MAM DUSZY, kupiłam sobie na Aliexpress 

pierścionek zaręczynowy z brylantem 💍




zamówiony 31.03, dotarł 4.05
zapłaciłam 1,79$

LINK: https://goo.gl/hro7Ph

Jedyny pierścionek jaki w życiu dostanę. Brylant oczywiście fałszywy, a żeby jakaś Grażynka nie pomyślała, że Chińczycy nawet to podrabiają. 🤣
Nosze u nas rozmiar 14, zamówiłam 7, pasuje idealnie. Wyglada naprawdę fajnie! Nie sądziłam, ze na Ali znajdę takie cudeńko :D

Tymczasem...

idę otworzyć wino, wkladam piżamę, grube skarpety, i nadrobię zaległości z serialami, jak na domatora i stara pannę przystało przystało. 😌😂





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz