wtorek, 9 maja 2017

Pyłek Holo - od Born Pretty

Pyłek Holo - od Born Pretty ☺
zapłaciłam 2,99$ / słoiczek 0,5g
zamówiony 3.02, dotarł 2.03



LINK: https://goo.gl/hTyKNq

Pyłek zamówiłam dla mojej kosmetyczki, postanowiłam jej podrzucać głupotki z Ali, celem przetestowania lub podratowania moich paznokci. Uprzedzając - pracuje na hybrydach i żelach dostępnych w Polsce, żadne z aliexpresss. ☺

Obejrzałam kilka tutoriali w internecie, na yt. Chciałam sprawdzić jak to będzie wyglądać gdy spróbuje zrobić 😃 cztery pojedyncze wzorniki odkryłam lakierami od Rosalind. Dwa malinowe, jeden róż i granat. Numerów nie znam, dawno odpadły z buteleczek. Pyłek nałożyłam na warstwę dyspersyjną, wtarlam dokładnie pacynka i pokrylam Topem no wipe (Semilac - w dalszym ciagu czkawka odbija mi się cena 😂) wyglądają fajnie! Mienia się na rożne strony, wyglądają tęczowo! :D

Pojedynczy wzornik pokrylam granatem, utwardziłam w lampie, nałożyłam Top Semilac, i wtarlam pacynka pyłek. Szło, i szło, i szło..😂 juz myślałam, ze cos zle robie. Ale w końcu sie udało ;) nałożyłam top ponownie, utwardzilam i jest pięknie 😍 tutaj pyłek wyglada zdecydowanie ładniej niż wtarly w warstwę dyspersyjną. Unicorn 🌈🌈 - na pewno przy bliższej okazji pokuszę się o mani z jego udziałem☺

wtarte w warstwe dyspersyjną

wtarte w top no wipe





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz