czwartek, 1 czerwca 2017

Wkładki do butów zapobiegające obcieraniu

 Sezon w pełni, zaczyna się robić coraz cieplej - koniec chodzenia w butach z futerkiem czy kozakach, czas na eapadryle, balerinki, Conversy 😍 niestety moje pięty to jakiś wybryk natury.. potrafię je obetrzec nawet mając dłuższe skarpetki 😭 a przecież nie będę chodziła całe lato w gumowcach.. kupiłam te cuda kiedyś, schowałam do szafy, i kilka dni temu sobie o nich przypomniałam ❤️

wkładki do butów zapobiegające obcieraniu 👟
zapłaciłam 0,94$ / para
zamówione 22.01, dotarły 3.03




LINK: https://goo.gl/GQXlPa

uwielbiam! :D kupiłam kilka par, dałam mamie do balerinek i jednej użyłam do conversow, powiem szczerze, że miło wrócić ze spaceru i nie mieć czerwonych pięt, pęcherzyków, bąbli 😍 po przyklejeniu zostają na swoim miejscu. Ja obowiązkowo tak czy inaczej mam na sobie jeszcze stopki, lepiej nie kusić losu 😀 gdybym wcześniej znała Ali.. nie miałabym z tym problemu 🤗



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz