niedziela, 16 lipca 2017

P臋dzel Too Faced - Mr. Right

馃 czy istnieje idealny p臋dzel, jeden do wielu zada艅 specjalnych? Czy mo偶na jednym p臋dzlem zar贸wno nak艂ada膰 r贸偶, puder, roz艣wietlacz? 馃槂 

P臋dzel Too Faced - Mr. Right馃檪
馃挵7,70$
馃挸 29.03 馃摝 5.05


馃敟http://goo.gl/uvqzds

U偶ywam go ju偶 ponad miesi膮c i jest cudowny! Nawet nie wiedzia艂am, ze przyjdzie logowany, spojrza艂am na zdj臋cie i zakocha艂am si臋 z miejsca! 馃槏 ale ja tak mam, zakupy dokonywane s膮 z powodu mi艂o艣ci, a chyba jestem zbyt kochliwa 馃槀

Wykonany super, w艂osie super milutkie 馃槏 wszystkie logowania pokaza艂am na zdj臋ciach
k膮pany wiele razy, chyba najbardziej delikatnie si臋 z nim obchodzi艂am! W艂osie nie wypada, ca艂o艣膰 z kokardka wyglada 艣licznie 馃槀 nawet zacz臋艂am przekonywa膰 si臋 do rozswietlacza, ale po spacerze podczas upa艂贸w, moja ca艂a twarz to roz艣wietlacz, tak偶e... 馃槀 

nie wiem jak si臋 ma do orygina艂u, 155z艂 za p臋dzel jest dla mnie gruba przesada. 馃檮








Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz