niedziela, 16 lipca 2017

Szczotka prostuj膮ca do w艂os贸w 馃檪

Szczotka prostuj膮ca do w艂os贸w 馃檪
zap艂aci艂am 15,91$ (opcja EU PINK)
zam贸wiona 19.05, dotar艂a 7.06




LINK: https://goo.gl/ENGE8F

Jestem do niej do艣膰 sceptycznie nastawiona.
Jak wida膰 na zdj臋ciach, mam piec w艂os贸w na krzy偶, absolutnie delikatnie si臋 z nimi obnosz臋, bo d艂ugo zaj臋艂o mi doprowadzenie ich do normalnego stanu po prostowaniu prostownica za 30zl - interes 偶ycia. 馃槳

Naturalnie mam kr臋cone, falowane w艂osy jak po lewej stronie. Nie wiem - chyba jestem z gatunku TYCH kobiet, kt贸re maj膮c takie w艂a艣nie w艂osy, pragn膮 g艂adkich i 艣liskich. Nie pozostaje nic innego jak posi艂kowa膰 si臋 wspomagaczami. Fryzjer ca艂kowicie mi odradza prostowanie, niby raz na jaki艣 czas mo偶na. U偶ywam Remington Wet2, i bardzo ja sobie chwale. W艂osy dzi臋ki niej s膮 milutkie w dotyku, nie pusz膮 si臋 jak siano, prawie jak z ok艂adki 馃槂 

Jednak jaka艣 sila podkusila mnie kupi膰 szczotk臋 z aukcji. Nie wiem dok艂adnie co to by艂o - chyba jaki艣 z艂o艣liwy chochlik. Ale do sedna 馃敟

Dotar艂a w pude艂ku z europejska wtyczka. Sama w sobie nie jest z taniego plastiku, solidna. Z boku mamy przyciski zwi臋kszania temperatury i zmniejszania. Z tylu wida膰 jak powoli si臋 nagrzewa. Tutaj wszystko na plus.

Ale prostowanie to koszmar.. rwa艂o mi w艂osy jak cholera. Mo偶e to wina tego, ze mia艂am kr臋cone? Ale powinna przecie偶 normalnie da膰 rad臋! W艂贸kna (bo chyba tak si臋 na to m贸wi) s膮 grube, ci膮gn膮 w艂osy, uczucie jest potworne. Albo to wina moich delikatnych w艂os贸w, albo taki ju偶 ich urok. Nawet po wyczekaniu TT nic si臋 nie zmieni艂o. Chyba powr贸c臋 do tradycyjnej prostownicy, albo po prostu pokocham swoje w艂osy. Trudny wyb贸r 馃槱

Kazdy zrobi jak uwa偶a, ja oceniam na 6/10, co i tak jest wed艂ug mnie sporo. Odejmuje punkty za b贸l podczas ca艂ego zabiegu. Ca艂kiem dobrze wyprostowa艂a,ale jakim kosztem? 馃 mo偶e u kogo艣 sprawdzi si臋 lepiej.




Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz