25 stycznia 2017

Najlepszy krem na rozstępy i blizny PASJEL

Najlepszy krem na rozstępy i blizny PASJEL ❤
zapłaciłam 1,98$/szt - teraz 2,18
zamówiony w okolicach lipca - dotarł po 3tyg od zamówienia 




Żaden BIO OIL, to jest hit! :D 
Kupiłam go po zachęcającej redenzji jednej z dziewczyn na grupie- jak to ja, od razu machnęłam kilka sztuk :D

Pachnie przepięknie, jak dla mnie arbuzem, jak weźmiesz odrobine na palec to jest go mega dużo, szybko sie wchłania, pozostawia piękny zapach - nie brudzi ani nie zostawia placków na ciele czy śladów. 

Byłam mega sceptycznie nastawiona - w sumie pomyslałam podczas zakupu o moim bracie, który mial czerwone rozstępy przy pachach po ćwiczeniach, one w ogole się nie goiły, koszmar. Specjalnie zrobiłam mu zdjęcie przed i po kilku dniach stosowania, i zdjęcia zginęły :(  nie wiem jak to sie stało.. jak znajdę to na pewno wrzucę do porównania. Pokazałam młodemu pasjel, zaśmiał sie :D ale powiedział, ze ok, spróbujmy. 

Dziewczyny!! Po trzech dniach smarowania - rano i wieczorem, zmniejszyły się o ponad polowe!!! Zaczęły sie zblizniac i maksymalnie byliśmy w szoku :D jakoś przed świetami kupiłam na promocji bio oil - masakra. Wzięłam go do blizn po trądziku i nadaje się do kosza.. od dziś zaczynam stosować pasjel - na pewno podzielę się wynikami :)

Pięknie pachnie, mało kosztuje, jest wydajny - czego chcieć więcej? ❤





13 komentarzy:

  1. czy na blizny po trądziku będzie ok? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zamówiłam pasjel z myślą o moich bliznach po trądziku ponieważ żadne polskie kremy nie dają rady.. Dziś przyszły 2 sztuki z Ali �� zobaczymy jakie da efekty ��

    OdpowiedzUsuń
  3. To po Twojej recenzji na grupie kupiłam ten krem, wnioskuje z opisu ;) w końcu mój przyszedł, ale arbuzem to on nie pachnie, tylko po prostu.... kremem, jest lekko żółty, kupiłam jakiś szyt ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale slodko, czy neutralnie pachnie?

      Usuń
    2. Mi pachnie ogórkiem:)

      Usuń
  4. podekcytowana :)
    czekam aż do mnie przyleci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I co z tym Pasjel? Jak wrazenia po dluzszym czasie stosowania? Kupilam I smaruje cala jape, bo parszywa jest cala ;D dopiero dwa dni uzywam I jakby delikatniejsza skora, albo sobie wkrecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moj tez pachnie arbuzem ;)
    Zaczynam dzis stosowac na rozstepy po ciąży ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dajcie znać czy działa ktoś jeszcze i czy nie bałagani na skórze bo się naczytałam o kremach i ogólnie kosmetykach z ali i teraz się waham bo czytam cały czas że cudo

    OdpowiedzUsuń
  8. Czesc :) A ile razy w tygodniu go stosowalas ?
    Codziennie czy co jakis czas ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój pachnie melonem i nie wiem czy kupiłam jakąś podróbke czy co. Proszę o odpowiedź jak pachnie Twój.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie czy na takie 8 letnie rostepy tez dziala?

    OdpowiedzUsuń