08 stycznia 2017

Opaska Mi Band 2

❤️
Opaska Mi Band 2 


płaciłam 32$ - teraz ten sam zestaw jest za 27$
dotarła po 3tyg od zamówienia

Opaskę zamówiłam kilka dni po premierze. Wybrałam opcje ze szkłem ochronnym i dodatkowa opaska. 🙂
Paczka przyszła dobrze zapakowana, pudełko nie zostało uszkodzone podczas transportu. W skład zestawu wchodzą dwie opaski, ekran dotykowy, dwa szkła ochronne na ekran, kabelek do ładowania, pudełko, metki.
Z tego co wiem, spokojnie łączy się z Androidem, ja mam iPhone i rownież tutaj normalnie ściągamy z AppStore aplikacje Mi Fit. Parujemy opaskę przez Bluetooth i automatycznie zostaje zapisana w naszym programie. 
Dla mnie jest świetna - liczy kroki i pokazuje ilość spalonych kalorii, możemy dodać do aplikacji rownież swoją wagę i wzrost. Mierzy puls - w każdej sytuacji możemy to zrobić klikając na dotykowym ekranie ikonę serduszka, można trzymać rękę nieruchomo, wtedy mierzy szybciej, ale ja często podczas ćwiczeń to sprawdzam i jestem cały czas w ruchu, nie ma problemu z dokładnym pomiarem 🙂 czasem mnie wkurza gdy jestem na bieżni i nie liczy mi dokładnie kroków - nie wiem czym dokładnie jest to spowodowane, ale grunt, ze na maszynie wychodzą spalone kalorie i pokonany dystans 🙂
Opaska jest idealna dla śpiochów - np dla mnie ❤️- wystarczy włączyć alarm i o równej godzinie wibruje na naszej ręce, nie ma szans żeby zaspać, wiem z doświadczenia, a naprawdę bardzo ciężko było wstać mi z rana.
Mamy też opcję włączenia powiadomień - wibruje gdy dostajemy powiadomienie z Facebooka, Wechat, gdy przychodzi SMS czy ktoś do nas dzwoni (tu występuje 3 sekundowe opóźnienie, czyli dopiero po 3 sekundach dopiero dostajemy powiadomienie na opasce, a nie mamy przy sobie telefonu), czy gdy dostajemy wiadomość na whatsapp.
Wiem, ze niektórzy kupili opaski i po bliższym kontakcie z woda przestały działać - miałam lekkie obawy i zawsze przed kąpielą czy myciem rak zdejmowałam ja z ręki, ale raz zapomniałam i wzięłam w niej prysznic na siłowni. Do tej pory działa, nic nie jest zalane, więc nawet nie bawię się w żadne ściąganie :)
Czarna opaska domyślna w zestawie jest miękka - dostałam jednak od niej uczulenia i skóra wyglądała jak poparzona. Zaczęłam nosić różowa, jest półtwarda i na szczęście tu obyło się bez skórnych niespodzianek 🙂
Bateria trzyma mi normalnie 26 dni gdy opaskę aktualizuje tylko na wieczór, podczas gdy Bluetooth mam podłączone cały dzień trzyma koło 15 dni 🙂 w komentarzach wstawiam screen z aplikacji.
Podsumowując - gadżet fajny, nosze go codziennie na ręce, mimo posiadania prawie 20 zegarków... bez opaski czuję się naga 😃
Idealny dla każdego kto dba o linie, ćwiczy, lub spaceruje, na pewno kupię dla mamy 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz