26 stycznia 2017

Puder prasowany Holika Holika Sweet Cotton sebum clear pact

Puder prasowany Holika Holika Sweet Cotton sebum clear pact ❤
zapłaciłam 7,52$
zamówiony 20.11, dotarł 2.01

LINK: https://goo.gl/NfmNp0

Zamówiłam z ciekawości - od jakiegoś czasu jestem wierna MRC, ostatnio zakochałam się w Laura Mercier ❤ ale, jako, że mam cerę mieszana w kierunku tłustej, a w rożnych opiniach było wspomniane, ze absorbuje nadmiar sebum - czasami mi się zdarza, i doskonale matuje, a uwielbiam takie wykończenie makijażu :D 

Do wyboru jest kolor transparentny (01) i beżowy (02). Ja wybrałam beżowy - gdy uzywalam 01 wyglądałam jakbym była usypana mąką :D przynajmniej tak stwierdziła moja mama.. także zrezygnowałam z tego odcienia. Do zestawu mamy dołączony puszek do rozprowadzania produktu po skórze.




Zawiera ekstrakt z bawełny, jabłka i mięty, na odwrocie opakowania pisze made in Korea ❤ list tez został do mnie nadany z Korei, wiec wiem, ze to w pełni oryginalny kosmetyk tej marki, żadna podróbka. Jakiś czas temu zaczęłam oglądać na yt Agnieszka Grzelak Beauty - tam usłyszałam, że mając skore mieszana w kierunku tłustej powinno się pudrować się twarz właśnie puszkiem, spróbowałam, i rzeczywiście wole od tamtej pory robić to właśnie nim niż pędzlem :D 





Produkt bardzo fajny, skład rownież mi się podoba - ładnie pachnie. Dotarł super zabezpieczony. Jestem zadowolona :) pięknie matuje skore i wykańcza makijaż. ❤




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz