09 stycznia 2017

Zegarek Rosefield

Zegarek Rosefield
zapłaciłam 5,99 - w linku niżej za 4,95$
zamówiony 3.08, dotarł 17.08


Zegarek przyszedł piękny - klasyczny, elegancki, identyczny jak w aukcji.
Każdy kto ma kota, wie, że zrzucają z mebli wszystko co tam się zostawi. A wiec zostawiłam mój zegarek na komodzie, pewnie zapomniałam, bo zawsze przed snem staram się wszystko sprzątnąć, ale czasem zapominam, zrzucił mi go na podłogę, jakieś paproszki w środku się zrobiły - mowię: dramat ;( na szczęście brat wyjął szkiełko, wyczyścił, ale jest troszkę uszkodzone, może to widać na zdjęciach.:)
Poza tym jest super. Logowany na tarczy z przodu i z tylu, folia zabezpieczyła zegarek, dzięki czemu doszedł bez szwanku. Z tylu na pasku jest taki złoty kolor - będę obserwować czy tylko w miejscu zapięcia czy całkiem granat zejdzie.











5 komentarzy:

  1. A powiedz mi jak wygląda kwestia rozmiaru i zapięcia tej metalowej bransolety? Na szczupłą ręke nada się?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bransoletki nie da się skrócić - zaciskasz mocno na ręce i zapinasz bransoletę :)

      Usuń
  2. Witam. Zamawiałam zegarek z Twojego linku, tylko że mi przyszedł nielogowany z tyłu.. :/ I mam takie głupie pytanie: Czy powinnam napisać do sprzedającego/ założyć spór? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń