16 stycznia 2017

Zegarek w kotki

Absolutny must have każdej kociary

Zegarek w kotki
zapłaciłam 1,56$
zamówiony 25.12, dotarł 16.01


Kiedy widzę jakieś kocie gadżety, oczka świecą mi się jak na widok wuzetki z duża ilością bitej śmietany na wierzchu!

Jest... P R Z E P I ĘK N Y <3 jeden czarny kot w dwunastu rożnych pozach, baaaardzo podobny do mojego Hansika :D wybrałam czarny pasek, pasuje do całości. Pasek to skóra z kangura :D jest sztywny, ale wyglada ładnie na ręce. Moja druga kicia, podczas robienia zdjeć, była baaaaardzo zainteresowana zegarkiem, i jak widać ba zdjęciu, całkiem jej się spodobał :D musiałam jednak zdejmować ją z pola widoku, bo bym cholera żadnego zdjęcia nie zrobiła :) 






2 komentarze:

  1. Idealny! Tyle kotów <3 Marzę o nim, ale jeszcze nie korzystałam z aliexpress, jest gdzieś dostępna jakaś instrukcja? ;)

    OdpowiedzUsuń