07 lutego 2017

Bluzka Zara z haftem

Bluzka Zara z haftem <3 <3
zapłaciłam 18,99$
zamówiłam 11.11, dotarła 9.12

LINK: https://goo.gl/4agJcS






Doszła z większego zamówienia które zrobiłam w tym sklepie. :)


Zapomniałam o niej całkiem ;) odpakowałam tylko, sprawdziłam i sruuuu do szafy :D bluzka jest obłędna, byłam w szoku - naprawdę wysoka jakość wykonania, nie wiem czy tem model był w Zarze, tak naprawdę zaglądam do sklepów stacjonarnych jak MUSZĘ i nie ma innego wyjścia, peszą mnie spojrzenia sprzedawczyń i chodzenie za mną krok w krok jak w Douglasie czy Sephorze, czy ja wyglądam na potencjalnego złodzieja? Nie sądzę :D  do sedna...





Zamówiłam rozmiar M, ale dostałam L, więc pewnie zamawiając L dostaniemy XL - jest to nasza europejska rozmiarówka. Pasuje idealnie na ten rozmiar, a ja znów dokonałam zakupu po pijaku biorąc za mały rozmiar, co jest ze mną nie tak :D  no nic, schudnie się w cyckach, bo jest przepiękna :) z wierzchu mamy ślicznie prześwitujący materiał, ale! Nikt nie zobaczy naszego stanika- w środku mamy czarną halkę ;) rękawy też są prześwitujące, ale tam haleczki brak. Hafty są piękne!!!!!!! Pewnie ręcznie wszystko robione, z niesamowitą precyzją <3 Nadają jej wygląd drogiej bluzki z wyższej półki, w połączeniu z dobrze dopasowanymi spodniami, wyglądamy jak miliard dolców :D nie ma lipy!








Z tyłu jest zapinana na dwa guziczki - postarałam się i zrobiłam dużo zdjęć gdzie widać każdy detal w 100% :) dodatkowo wszyta metka Zary, plus papierowe. Made in Marocco <3 :D w komentarzach zdjęcie na wieszaku, wymiary zgadzają się z podanymi w aukcji.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz