28 marca 2017

FBI - wydział zabójstw - ubranko dla kici

FBI - wydział zabójstw -  ubranko dla kici
zapłaciłam 2,15$ (rozmiar S)
zamówione 22.02, dotarło 21.03

LINK: https://goo.gl/jj8Gan










Od razu mówię, ze podczas ubierania nie ucierpiało żadne zwierze. Mam dwa koty, które maja ze mną jak w raju, a ja z nimi :p

Strasznie podobają mi sie te stroje dla zwierząt, są słodkie! Zaryzykowałam i wzięłam dla mojej małej damy strój detektywa :D jest dość drobna, wiec wzięłam dla niej rozmiar S. Mogłam jednak trochę większy :D nie nauczyłam się chyba, ze po traumie noszenia kubraczka, który miała na sobie przez tydzień po zabiegu sterylizacji, nie będzie chciała nosic tego.. ale włożyłam, raz zasyczala, a potem godzinkę leżała. Jednak nie chciałam wywoływać u niej żadnej kociej depresji, wiec szybko pozbyłam się problemu. Boje się myślec co sie wydarzy jak włożę różowy, puchaty strój który leży w szafce. stare a głupie :D

Na szczęście moja panna leży teraz na łożku i bawi się wędka ze swoim czarnym przyjacielem <3

Oczywiście ubranko zostało uprane 2x.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz