05 marca 2017

Kubki dla maniaka komputerów - Ctrl Alt Del

Kubki dla maniaka komputerów - Ctrl Alt Del :D
zapłaciłam 6,29$ 
zamówione 19.12, dotarły 13.01

LINK: https://goo.gl/VtYvbJ - nowa aukcja










Kubki kupiłam dla siebie, chociaż jako takim maniakiem nie jestem - a czemu by sobie nie zrobić prezentu? :D zestaw zawiera trzy kubki z napisami: CTRL, ALT, DEL. Wykonane z plastiku. Dodatkowo plastikowa podkładka. Można używać ich do wszystkiego - do picia herbaty, kawy, soku. Ale tez do przechowania słodyczy - to co tygryski lubią najbardziej :D każdy na pewno znajdzie dla nich zastosowanie. Ja osobiście używam do napojów - w jednym mam kawę, w drugim biała herbatę a w ostatnim kakao - nie smakują plastikiem :D mam je juz dłuższy czas i w dalszym ciagu są ok. Standardowo polecam wyparzyć przed pierwszym użyciem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz