04 kwietnia 2017

Kolczyki celebrytki

Kolczyki celebrytki 馃懜
zap艂aci艂am 0,59$ za listki, 0,77$ za 艂apki - teraz odrobine taniej 

zamowionr 28.02, dotar艂y 20.03

Listki: https://goo.gl/BY9Krk
艁apki: https://goo.gl/8oFOZB





Kolczyki s膮 delikatne, listki maja 艂adny, z艂oty kolor (nie odpustowy), 艂apki psa s膮 koloru srebrnego. Standardowo zatyczki pod kolor kolczyk贸w, ale ja chyba wole u偶ywa膰 tych gumowych, nie boje si臋, ze wypadn膮 podczas ucieczki z zat艂oczonego i 艣mierdz膮cego autobusu (halo! nied艂ugo b臋dzie w艂a艣nie ten sezon 馃槀) czy podczas gwa艂townego poruszania w艂osami czy czesania - troch臋 ich mam, na ca艂e szcz臋艣cie, bo kiedys by艂y moja bol膮czka, zaledwie dwa w艂osy na krzy偶 馃檮





Nied艂ugo w ko艅cu przebijam uszy na kilka dziurek, wiec bed膮 fajne jako baza - pierwsze od do艂u, w kolejne wsadz臋 jakie艣 kryszta艂ki. Po g艂owie chodz膮 mi jeszcze takie w stylu bardzo malutkich serduszek ❤ 馃槍 nakupowa艂am troch臋 kolczyk贸w, wiec b臋d臋 m臋czy膰. O ile zrobi臋 zdjecia, kt贸re bed膮 wed艂ug mnie, idealne 馃槏


1 komentarz:

  1. Sliczne:)
    Zainteresowalo mnie to co napisalas w opisie, ze wlosy by艂y Twoja bolaczka a teraz masz ich sporo ;)
    Jak to zrobilas? :)
    Moje chude i wypadajace wlosy doprowadzaja mnie do lez :/

    OdpowiedzUsu艅